Regulamin

Ogólne warunki sprzedaży w sklepie internetowym Alan.pl

  1. Właścicielem Sklepu Internetowego jest Alan Telekomunikacja Sp. z o.o.. z siedzibą w Jawczycach przy ul. Poznańskiej 64, wpisana do rejestru przez Sąd Rejonowy dla miasta st. Warszawy XIV Wydział Gospodarczy Sądu Rejestrowego pod numerem KRS 0000131687, o numerze identyfikacji podatkowej NIP 5340017829.
  2. Zamówienia można składać poprzez:
    • sklep internetowy,
    • e-mail: sklep@alan.pl
    • telefon 22 870 03 44
    • faksem 22 870 03 45
  3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Złożone zamówienia będą realizowane w miarę dostępności towaru w możliwie najkrótszym czasie.
  4. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail.
  5. Jeżeli zamówiony towar nie jest aktualnie dostępny, Składający zamówienie zostanie o tym poinformowany.
  6. Zamawiający składając zamówienie zobowiązuje się do odebrania towaru od spedytora i zapłaty należnej kwoty.
  7. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  8. Firma Alan Telekomunikacja sp. z o.o. zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
  9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  10. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie zakupu. W przypadku gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT i oczekuje faktury, prosimy o zawarcie tej informacji w formularzu zamówienia.
  11. Należność za zamówiony towar Zamawiający reguluje przy odbiorze.
  12. Przy zamówieniach o wartości powyżej 500 zł koszt przesyłki pokrywa Alan Telekomunikacja Sp. z o.o.
  13. Oferta ważna tylko na terenie Polski.
  14. Niektóre towary o zaawansowanej technologii sprzedawane są wyłącznie przez dilerów.
  15. W razie wątpliwości prosimy o skontaktowanie się z Działem Sprzedaży - telefon 22 870 03 44.
  16. Alan Telekomunikacja Sp. z o.o. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
  17. W terminie 14 dni od zawarcia umowy sprzedaży klient może od niej odstąpić bez podawania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub drogą elektroniczną przed upływem terminu.
  18. Reklamacje dotyczące zakupionego towaru można składać telefonicznie pod numer 22 870 03 44 lub drogą elektroniczną na adres sklep@alan.pl